Všeobecné podmínky kroužků pro děti

23.01.2019

Definice pojmů

  • "Poskytovatel" kurzů je fyzická osoba Mgr. Eva Hartmannová,
    IČO: 07833679, se sídlem Trnková 232, Postřižín, 250 70.
  • "Kurz" je jakýkoli dlouhodobý kurz, workshop, kroužek či jednorázová akce organizovaná poskytovatelem.
  • "Účastník" je fyzická osoba, která se účastní kurzu, nebo si místo na kurzu rezervovala.
  • "Kurzovné" je cena poskytnutí služeb poskytovatele, poskytovaných účastníkovi v rámci konkrétního kurzu. Pro pomůcky, materiály, drobné občerstvení (např. sušenky, oplatky, ovoce, voda, káva, čaj apod.), atd., poskytované v rámci jednotlivých kurzů bez dalších příplatků, tj. tzv. "zdarma" platí, že jejich poskytnutí je již součástí uváděné ceny. Rozsah a konkrétní položky takto poskytované v rámci jednotlivých kurzů se mohou lišit a jsou závislé na zaměření, době a místě konání kurzů a na dohodě s účastníky kurzů.
  • "Poukaz" je potvrzení vydané poskytovatelem, na základě, kterého lze čerpat slevu na kurzy poskytovatele v určeném rozsahu a termínu.

Obecná ustanovení

  • Vztahy mezi poskytovatelem a zájemcem nebo účastníkem se řídí českými zákony v platném znění.
  • Zájemce a účastník prohlašuje, že si je vědom svých práv ochrany jeho osobních údajů vyplývajících z obecně závazných právních předpisů, zejména zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů (do 25.05.2018) a počínaje dnem 25.05.2018 již nově podle GDPR (Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů) a je srozuměn a souhlasí s tím, že údaje o jeho osobě, které poskytovateli předá v souvislosti s projevením zájmu, rezervací místa a poskytováním služeb, poskytovatel zpracovává v souladu s právními předpisy účinnými na území České republiky, a to na dobu 10 let od poskytnutí souhlasu. Poskytnuté osobní údaje budou poskytovatelem zpracovány za účelem registrace, informování o novinkách a nabízení služeb, včetně zasílání informací o pořádaných akcích a jiných aktivitách poskytovatele, plnění smluv, zajištění oprávněných zájmů poskytovatele a plnění zákonných povinností. K zajištění těchto činností je poskytovatel oprávněn pověřit třetí osobu. Zájemce a účastník bere na vědomí, že má práva vyplývající z platných zákonů o ochraně osobních údajů, zejména že poskytnutí údajů je dobrovolné, že svůj souhlas může bezplatně kdykoliv písemně odvolat, že má právo na informace a na přístup k osobním údajům a právo na opravu těchto osobních údajů, jejich výmaz apod. Další informace k problematice osobních údajů jsou uvedeny v části "Zásady ochrany osobních údajů".
  • Během kurzů je poskytovatel oprávněn a zájemce a účastník to bere na vědomí, bezúplatně pořizovat fotodokumentaci a zvukově-obrazové záznamy o jejich průběhu včetně podobizen účastníků a přítomných osob a o vytvářených dílech. Jakékoli záznamy jsou pořizovány neskrytě a veškeré osoby, které by mohly být na záznamech rozpoznány, jsou vždy předem upozorněny a mají možnost se pořizování záznamu neúčastnit. Zákonný zástupce dítěte, které se účastní kurzu, má právo vyjádřit nesouhlas s uveřejňováním fotografií dítěte. Tuto skutečnost je povinen poskytovateli sdělit písemně např. emailem.
  • Poskytovatel fotografie a záznamy pořizuje pro účely zdokumentování průběhu poskytovaných služeb, a pro účely zveřejnění ukázek na internetu a ve svých propagačních materiálech.
  • Účastník uděluje poskytovateli bezplatnou licenci k užití jeho díla, které vznikne v průběhu kurzů poskytovatele, a to licenci nevýhradní, územně neomezenou, na dobu trvání majetkových práv. Poskytovatel není povinen licenci využít. Na základě udělené licence je poskytovatel oprávněn užít části díla nebo celá díla a/nebo jejich reprodukce dle svého uvážení, jednotlivě i jako součást díla souborného, spojovat je s jinými díly, zveřejňovat je, použít jako předlohu či vzor při kurzech ve svých informačních i propagačních materiálech.

Kurzy

  • Aktuální nabídka kurzů je zveřejňována na internetových stránkách atelierzebricka.webnode.cz a na Facebooku ve formě příspěvků na profilu Ateliér Zebřička a ve formě reklamy.
  • Informace o kurzu obsahují zaměření kurzu, kurzovné, termíny, časový rozsah, kapacitu, minimální počet účastníků pro uskutečnění kurzu a další požadavky na účastníky.
  • Jednotlivé kurzy mohou být individuálně přizpůsobovány aktuální potřebě účastníků.
  • Kurzy probíhají v krátkodobě pronajatých prostorech jiných subjektů, venkovních prostorách, galeriích.
  • V případě, že kurz bude probíhat na jiném než původně dle plánu kurzů předpokládaném místě, je poskytovatel povinen o tomto informovat s přiměřeným předstihem všechny studenty a účastníky.
  • Veškerá prezentace služeb a kurzů poskytovatele je výzvou informativního charakteru a poskytovatel není povinen uzavřít smlouvu o jejich poskytování v podobě přesně odpovídající zobrazení a obecnému zveřejněnému popisu. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
  • Na kurz se účastník dostaví 10 až 5 minut před určeným začátkem kurzu. Kurz začíná v určenou dobu, poté nebude na kurz již nikdo vpuštěn.
  • Přihlášky na kurz lze zasílat nejpozději 15 dní před zahájením kurzu (pokud v popisu kurzu není stanoveno jinak). Přihláška je závazná. Nezávaznou rezervaci (trvá 3 dny) a závaznou přihlášku lze provést pomocí formuláře na stránkách atelierzebricka.webnode.cz nebo prostřednictvím emailu na atelierzebricka@seznam.cz
  • Pokud není uvedeno v informacích o kurzu jinak, je potřeba kurzovné uhradit nejpozději 10 dní před konáním kurzu. Kurzovné je možné uhradit pouze převodem na účet 1201088031/3030.

Neúčast na kurzu, zrušení závazné rezervace a stornopoplatky

  • V případě, že rezervovaný a uhrazený kurz bude poskytovatelem jednostranně zrušen z jeho zavinění, neprodleně o tom uvědomí všechny účastníky a sdělí možné termíny náhradního plnění. Nebude-li v takovém případě sjednáno poskytnutí náhradního plnění, poskytovatel vrátí účastníkům přijaté úhrady a to ve výši odpovídající neposkytnutému plnění v případě zrušení části kurzu, nebo až do výše přijatých úhrad v případě zrušení celého kurzu.
  • V případě, že se účastník nemůže dostavit na kurz ze zdravotních důvodů a o své neúčasti informuje poskytovatele emailem, bude mu umožněna návštěva náhradní lekce. Náhradní lekce se zpravidla konají po skončení celého kurzu. O přesném termínu konání náhradní lekce budou účastníci informováni emailem. 
  • V případě neomluvené absence, či pozdního příchodu na kurz účastníkovi nevzniká žádný nárok na účast na náhradní lekci.
  • V případě zrušení účasti na kurzu ze strany účastníka před zahájením kurzu, vrátí poskytovatel klientovi přijatou úhradu za kurz po odečtení storno poplatku, který činí:
  1. 0% z ceny kurzu (vráceno 100%), pokud je účast zrušena 15 a více dnů před zahájením kurzu
  2. 50% z ceny kurzu (vráceno 50%), pokud je účast zrušena v rozmezí 15 až 10 dnů před zahájením kurzu. Účastník může na základě dohody s poskytovatelem určit náhradníka.
  3. 75% z ceny kurzu (vráceno 25%), pokud je účast zrušena v rozmezí 10 až 5 dnů před zahájením kurzu. Účastník může na základě dohody s poskytovatelem určit náhradníka.
  4. 100% z ceny kurzu (vráceno 0%), pokud je účast zrušena 4 a méně dnů před zahájením kurzu. Účastník může na základě dohody s poskytovatelem určit náhradníka.
  • V případě, že je u některých kurzů požadována záloha, je tato záloha nevratná. Při zrušení účasti, ze strany klienta se postupuje podle vzorce CELKOVÁ CENA - NEVRATNÁ ZÁLOHA - STORNO POPLATEK (viz. výše) = VRÁCENÁ ČÁSTKA.
  • V případě zrušení účasti na kurzu ze strany účastníka po zahájení kurzu nelze vracet provedené úhrady. Účastník však může na základě dohody s poskytovatelem za sebe určit náhradníka.
  • Vznikne-li účastníkovi nárok na vrácení celého kurzovného, nebo jeho části, je účastník povinen zaslat email s číslem účtu, na který budou peníze vráceny. Účastník zašle email na atelierzebricka@seznam.cz
  • V případě, že účastník využije možnost náhradníka je finanční vypořádání mezi účastníkem a náhradníkem otázkou dohody mezi účastníkem a náhradníkem. Poskytovatel není povinen do vzniklé situace vstupovat a řešit ji.
  • POSKYTOVATEL SI VYHRAZUJE PRÁVO ŘEŠIT VZNIKLÉ SITUACE  INDIVIDUÁLNĚ.

Reklamace

    • Každý účastník kurzu má právo vyjádřit svou nespokojenost s průběhem kurzu. Může tak učinit písemně na atelierzebricka@seznam.cz nebo na adresu Eva Hartmannová, Sámova 1180/17, Praha 10, 101 00.
    • Každá reklamace bude posuzována a řešena individuálně.

Soutěže a slevové poukazy

  • Soutěže poskytovatel zveřejňuje na Facebookovém profilu Ateliér Zebřička.
  • Výherce soutěže získává slevový poukaz na další kurzy pořádané poskytovatelem.
  • Výherce obdrží emailem nebo prostřednictvím soukromé zprávy na Facebooku informaci o tom, že vyhrál. Zároveň je informován o podmínkách uplatnění slevového poukazu (druh kurzu, výše poskytnuté slevy, platnost poukazu atd.).
  • Pro uplatnění slevy je potřeba při rezervaci/objednávce kurzu uvést číslo slevového poukazu.
  • Každý slevový poukaz lze uplatnit pouze jednou.
  • Nevyužitý slevový poukaz se neproplácí a není poskytována náhrada jakéhokoliv druhu.
  • Při použití slevového poukazu a následném zrušení účasti na kurzu nevzniká nárok na opětovné uplatnění slevového poukazu.

Zásady ochrany osobních údajů

  • Zpracování osobních údajů se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (GDPR).
  • Správcem osobních údajů je fyzická osoba Mgr. Eva Hartmannová, IČO: 07833679, se sídlem Trnková 232, Postřižín, 250 70.
  • Údaje jsou uchovávány v písemné i elektronické podobě.
  • Jsou zpracovávány a uchovávány pouze údaje, které účastník kurzu sám dobrovolně poskytl. Nejčastěji jde o jméno, příjmení, emailovou adresu a telefon.
  • Osobní údaje jsou zpracovávány k následujícím účelům:
  1. plnění smluvního vztahu (vyřizování objednávek, organizace objednaných služeb apod.);
  2. správa uživatelských účtů (databáze zákazníků, registrovaných uživatelů a zájemců);
  3. zajištění předsmluvních jednání (komunikace s potenciálními zákazníky);
  4. komunikace se zákazníky a zájemci (zasílání zpráv, informací, telefonický kontakt apod.);
  5. zasílání informací o novinkách a obchodních sdělení zájemcům (typicky emailem);
  6. plnění povinností daných zákonem.
    • Osobní údaje nejsou předávány třetím stranám pro jejich vlastní marketingové aktivity.
    • Osobní údaje se archivují po dobu 10 let. Uvedená lhůta se počítá ode dne získání údajů, případně ode dne, kdy bylo subjektu údajů zaslána informace o zpracování osobních údajů s informací o novém počátku lhůty. Po uplynutí uvedené lhůty jsou údaje vymazány.
    • Ve vztahu k osobním údajům o sobě, má účastník ze zákona následující práva:
    1. právo na informace a právo na přístup (informace, zda Vaše údaje zpracováváme a jaká to jsou);
    2. právo na opravu (zjistíte-li, že údaje o Vás jsou nesprávné);
    3. právo na výmaz a právo na omezení (dočasné zastavení zpracování, nebo výmaz);
    4. právo vznést námitku (máte-li důvod, aby Vaše údaje nebyly zpracovávány);
    5. právo kdykoli odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů;
    6. právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů (domníváte-li se, že jsou porušována Vaše práva).

    Závěrečná ustanovení

    • Účastník (i jeho zákonný zástupce) provedením rezervace místa na kurzu či závazným přihlášením prohlašuje, že se s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.
    • Poskytovatel je oprávněn jednostranně měnit tyto všeobecné obchodní podmínky. Aktuální znění všeobecných obchodních podmínek poskytovatel zveřejňuje na internetových stránkách https://atelierzebricka.webnode.cz.
    • Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné a účinné ode dne
      25. července 2019.

    Je-li Vám něco nejasné, máte dotaz, připomínku či návrh na zlepšení neváhejte se na nás obrátit. Pište na atelierzebricka@seznam.cz

    Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky